Search
Now showing items 1-5 of 5
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi
(2017)
Bu çalışmanın amacı fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerine dayalı deney tasarlama düzeylerini ve bu deney tasarımları hakkındaki görüşlerini belirlemektir. Çalışmaya bir devlet üniversitesinden 50 (35 ...
İşaret Dili Dersine Katılan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk İşaret Dili Eğitiminin İncelenmesi
(2017)
İşaret dili, işitme engelli bireylerin iletişim kurmak için kullandıkları yöntemlerden birisidir. Eğitim ortamlarında işaret dilinin bir iletişim aracı olarak kullanımında, öğretmenlere büyük sorumluluk düşmektedir. Bu ...
Cinsiyetin Sosyal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
(2017)
Bu meta-analizi çalışmasının amacı, cinsiyetin sosyal bağlılık üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Sistematik sentezleme ile gerçekleştirilen bu çalışmada önce alanyazın taraması yapılmış ve 261 çalışmaya ulaşılmıştır. ...
The Examination of Perception of Leisure Boredom and Bullying Status of Students of Secondary Education by Comparison1
(2017)
Araştırma, farklı lise türlerinde öğrenim gören ergenlerin, zorbalığa maruz kalma, zorbalık yapma ve boş zaman değerlendirme algıları arasında ilişki olup olmadığını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Veriler araştırmacı ...
Lise Öğrencilerinde Etkileşim Algısı Eylem Kimlikleme ve Duygu İhtiyacı Arasındaki İlişkiler
(2017)
kileşim algısı bireylerin iletişimlerini olumsuz etkileyen iletişimde yaşadıkları bir güçlüktür. İlk etkileşim algısı birbirini tanımayan bireylerin iletişimde güçlük ya da uyum yaşamalarını ifade eder. Eylem kimlikleme ...