Search
Now showing items 1-7 of 7
A STUDY ON TURKISH EPICS: CHILDHOOD
(2018)
Epics, events that have left deep traces in the lives of the nationsthat have witnessed the age of the epic, victories, disasters, and nationalemotions as well as being poetic works, are tools that transmit dailyinformation ...
BİTCOİN FİYATLARI İLE DOLAR KURU ARASINDAKİ İLİŞKİ: YAPISAL KIRILMALI ZAMAN SERİSİ ANALİZİ
(2018)
Dijital para birimleri son yıllarda etkinliğini artırarak uluslararası piyasalarda önemli oranda talepgörmeye başlamıştır. Dijital para birimleri arasında işlem hacmi ve getiri oranları dikkate alındığında,Bitcoin ön plana ...
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: CEP TELEFONU MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAİTIRMA
(2018)
Bu çalışmanın amacı, marka özgünlüğü ve alt boyutları olan süreklilik, orijinallik, özgünlük ve doğallığınincelenmesi ve marka özgünlüğünün tüketicilerin marka sadakati üzerindeki etkilerini ortaya koyarak tüketicitercihlerini ...
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER KAPSAMINDA ÇALIŞANLARIN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VE ÖRGÜTSEL KİMLİK ALGILARI: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
(2017)
Bu araştırmanın amacı, çalışanların örgütsel vatandaşlık davranışı ve örgütsel kimlik algılarının demografik özelliklere göre farklılık gösterip göstermediğini araştırmaktır. Bu amaçla, Kahramanmaraş'ta hizmet, imalat, ...
AR&GE - PATENT HARCAMALARI VE TEKNOLOJİK İLERLEMENİN EKONOMİK BÜYÜME ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR UYGULAMA
(2017)
Küreselleşmenin hızla yayılması ile ülkeler arasındaki sınırlar ortadan kalkmış, ülkeler birbirine daha çok bağımlı hale gelmiştir. Söz konusu bağımlılığın ortaya çıktığı alanlardan birisi de teknolojidir. Ülke ekonomisi ...
Süreç Yönetiminin Ürün İnovasyon Performansı Üzerindeki Etkisinde Rekabet Yoğunluğunun Düzenleyici Rolü
(2019)
Tekstil sektöründe yaşanan yoğun rekabet şartları nedeniyle firmaların rekabetgüçlerini artırabilmek için süreç yönetimi ve ürün inovasyonuna azami önem vermelerigerekmektedir. Bu çalışmada süreç yönetiminin ürün inovasyon ...
Katılım Bankacılığı Reklamlarında İçerik Analizi
(2019)
Günümüzün rekabet yoğun piyasalarında işletmelerin hedef kitleye hitapetmelerinde kullanılan reklamlar finansal ürünlerin tanıtımında ve pazarlamasında daetkili olarak kullanılmaktadır. İşleyiş ve hitap edilen tüketici ...