Search
Now showing items 1-2 of 2
Toplam Kalite Yönetimi Ve Performans Değerlendirme Sisteminin İşletmeler Tarafından Algılanma Biçimi Ve Uygulama Düzeyinin Belirlenmesi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2015)
Dünyanın tek bir pazar haline geldiği günümüzde, müşteri algı ve beklentilerinin değişmesi ve teknolojinin hızlı ilerlemesi işletmelerin bu hızla değişen ortamı takip edebilmelerini gerekli kılmaktadır. Özellikle yoğun ...
Halkla İlişkiler Bağlamında Esnafın Polise Yönelik Algısı: Şahinbey İlçesi Örneği
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2015)
Yapmış olduğumuz çalışmada halkla ilişkiler bağlamında polis algısını etkileyen faktörler, esnafın polise olan bakış açısının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda Gaziantep ili Şahinbey ilçesinde 205 katılımcı ...