Search
Now showing items 1-2 of 2
KURUMSALLAŞMANIN MARKALAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE DİYARBAKIR MERKEZİNDE BİR ALAN ÇALIŞMASI
(2019)
Bu çalışmada, kurumsallaşma ve markalaşma arasındaki ilişki incelenmiştir.Çalışma Diyarbakır’da yapılmıştır. Diyarbakır’da faaliyet yürüten ve çoğunluğu10 yılı aşkın bir geçmişe sahip olan 25 işletme seçilmiş ve bunlardan ...
YEŞİL DAVRANIŞLARA KARŞI TUTUMUN ZİYARET NİYETİNE ETKİSİNDE YEŞİL İMAJIN DÜZENLEYİCİLİK ROLÜ: YEŞİL OTELLER ÖRNEĞİ
(2019)
Bu çalışmanın amacı, yeşil otelleri ziyaret eden otel müşterilerinin yeşil davranışlara karşı tutumununtekrar ziyaret niyeti üzerindeki etkisini ve yeşil imajın düzenleyicilik rolünün belirlenmesidir. Araştırmanınörneklemini ...