Show simple item record

dc.contributor.authorDiyarbakırlıoğlu, İbrahim
dc.date.accessioned2020-03-26T09:28:36Z
dc.date.available2020-03-26T09:28:36Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationDiyarbakırlıoğlu, İ. (2019). İnternetin ve internet reklamlarının tüketici satın alma karar sürecine etkisi Adıyaman'daki kamu çalışanı üzerinde elektronik eşya alanında bir uygulama. Hasan Kalyoncu Üniversitesi. 1-161en_US
dc.identifier.otherTez No: 592977
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11782/2025
dc.description.abstractTüketici davranışı, mal ve hizmetlerin tüketimi, kullanımı, değerlendirilmesi ve elde edinmesini kapsayan karar verme süreci ve fiziksel aktivite olarak tanımlanabilir. Bu tanım, sadece tüketici davranışında ilgi çeken mal ve hizmetleri değil aynı zamanda bu sürecin, malların elde edinmeden veya satın alınmadan çok daha önce başladığını açıkça ortaya koyar. İnternet endüstrisinin hızlı gelişmesiyle çoğu işletme, interneti ve internet reklamlarını, çevrimiçi (online) teknolojilerin avantajlarından yararlanmak için kendi reklam medya karmalarının bir parçası haline getirdi. Pazarlamacıların, internetin daha fazla esnekliğe sahip olduğunu ve reklam malzemeleri üzerinde denetim sağladığını keşfetmeleriyle internet, popüler bir reklam platformu haline geldi. Bu tez, tüketicilerin satın alma karar sürecinde internetin ve internet reklamlarının etkilerini ele almakta, işletmelerin ve pazarlamacıların tüketicinin zihninde var olan satın alma sürecini internet ve internet reklamlarıyla nasıl somut hale getirebileceğini elektronik eşya alanında uygulama yaparak ortaya koymakta ve bu şekilde pazarlamacılara ve tüketicilere bir takım kolaylıklar ve ipuçları vermektedir. Bu tezin amacı, internetin ve internet reklamlarının tüketicilerin satın alma karar sürecini nasıl ve ne şekilde etkilediği sorularına bilimsel bir araştırmayla cevap vermektir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherHasan Kalyoncu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketicien_US
dc.subjecttüketici davranışıen_US
dc.subjectmüşterien_US
dc.subjectsatın alımen_US
dc.subjectsatın almaen_US
dc.subjectkarar sürecien_US
dc.subjectreklamen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectinternet reklamıen_US
dc.subjectelektronik eşya (mal/ürün)en_US
dc.titleİnternetin ve internet reklamlarının tüketici satın alma karar sürecine etkisi Adıyaman'daki kamu çalışanı üzerinde elektronik eşya alanında bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentHKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.contributor.institutionauthorDiyarbakırlıoğlu, İbrahim
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record