• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • Search
  •   DSpace Home
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

A STUDY ON TURKISH EPICS: CHILDHOOD 

Metin, Şermin; Özçakmak, Hüseyin; Hakkoymaz, Sakine (2018)
Epics, events that have left deep traces in the lives of the nationsthat have witnessed the age of the epic, victories, disasters, and nationalemotions as well as being poetic works, are tools that transmit dailyinformation ...

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi 

Kaygısız, Gülfem Muşlu; Benzer, Elif; Uçar, Melike (2017)
Bu çalışmanın amacı fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerine dayalı deney tasarlama düzeylerini ve bu deney tasarımları hakkındaki görüşlerini belirlemektir. Çalışmaya bir devlet üniversitesinden 50 (35 ...

Assessingthe Kinesiophobia and Depression Status at Return to Sport Following Sport Related Injuries in Contact and Non-Contact Sports 

Kaçoğlu, Celil; Atalay, Erdem; Turhan, Begümhan (2018)
Objective: The aim of this study is to examine the levels of kinesophobia and depressionfollowing sports injuries in physically contact and non-contact sports.Material and Methods: A total of 130 male athletes from 14 ...

İşaret Dili Dersine Katılan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk İşaret Dili Eğitiminin İncelenmesi 

Akmeşe, Pelin Piştav; Kayhan, Nilay (2017)
İşaret dili, işitme engelli bireylerin iletişim kurmak için kullandıkları yöntemlerden birisidir. Eğitim ortamlarında işaret dilinin bir iletişim aracı olarak kullanımında, öğretmenlere büyük sorumluluk düşmektedir. Bu ...

Cinsiyetin Sosyal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması 

Satıcı, Seydi Ahmet; Can, Gürhan (2017)
Bu meta-analizi çalışmasının amacı, cinsiyetin sosyal bağlılık üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Sistematik sentezleme ile gerçekleştirilen bu çalışmada önce alanyazın taraması yapılmış ve 261 çalışmaya ulaşılmıştır. ...

2018 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi 

Özmen, Zehra Kılıç (2019)
Bu araştırma, 2018 yılında değiştirilen ve 2018-2019 yılında 1.sınıflara uygulanmayabaşlanan sınıf öğretmenliği lisans programının, sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarınınmesleki ihtiyaçlarını karşılama durumlarını ...

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ 

Dinçer, Çağlayan; Baş, Tuğba; Teke, Nergiz; Aydın, Ebru; İpek, Sinem; Göktaş, İlkay (2019)
Bu araştırmanın amacı sosyal beceri puanı en düşük ve en yüksek olan okul öncesi dönem çocuklarının kişilerarası problemçözme becerilerinin ve arkadaşlık ilişkilerinin değerlendirilmesidir. Bu amaç doğrultusunda araştırmada, ...

The Examination of Perception of Leisure Boredom and Bullying Status of Students of Secondary Education by Comparison1 

Çelebi, Feride; Aliyev, Ramin (2017)
Araştırma, farklı lise türlerinde öğrenim gören ergenlerin, zorbalığa maruz kalma, zorbalık yapma ve boş zaman değerlendirme algıları arasında ilişki olup olmadığını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Veriler araştırmacı ...

Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular 

Kargın, Tevhide; Güldenoğlu, Birkan; Sümer, Halime Miray (2019)
Bu araştırma, işiten ve işitme engelli öğrencilerin morfolojik farkındalık becerilerinin okuma sürecindeki rolünü gelişimsel bakış açısıyla incelemeyi amaçlayan nedensel karşılaştırmalı betimsel bir çalışmadır. Araştırmaya, ...

Hemşirelik Son Sınıf Öğrencilerinin Acil Servis Klinik Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi 

Ünver, Vesile; Çınar, Fatma İlknur; Yüksel, Çiğdem; Şahiner, Gönül; Seven, Memnun; Yava, Ayla (2013)
Amaç: Bu çalışmada, hemşirelik son sınıf öğrencilerinin acil servis klinik uygulamasına ilişkin beklentilerinin ve görüşlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Yöntem: Bu çalışma tanımlayıcı ve kesitsel bir çalışma olarak, ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution AuthorThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorKayhan, Nilay (4)Akmeşe, Pelin Piştav (2)Aliyev, Ramin (2)Aksoy, Nuri Can (1)Atalay, Erdem (1)Aydın, Ebru (1)Baş, Tuğba (1)Benzer, Elif (1)Büyüköztürk, Şener (1)Can, Gürhan (1)... View MoreSubject
Eğitim (18)
Eğitim Araştırmaları (17)Özel (2)Aile Çalışmaları (1)Antropoloji (1)Arkeoloji (1)Asya Çalışmaları (1)Belge Yönetimi (1)Beslenme ve Diyetetik (1)Beşeri Bilimler (1)... View MorePublication Typearticle (18)Languagetur (15)eng (3)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (18)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (18)Date Issued2017 (5)2019 (4)2013 (3)2016 (3)2018 (3)Has File(s)false (18)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKU: