Browsing by Author "Dağ, Kazım"
Now showing items 1-3 of 3
-
Marka özgünlüğünün marka imajı ve marka tercihindeki ilişkisinde marka güveninin aracılık rolü
Dağ, Kazım (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2020)Bu araştırmanın amacı, günümüz finansal krizlerinde ayakta kalmayı sağlayacak bir unsur olan marka özgünlüğünün; marka imajına ve marka tercihine olan etkisinin tespit edilmesi ayrıca marka güveninin, marka imajı ve tercihine ... -
Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
Dağ, Kazım; Durmaz, Yakup (ADAMOR Toplum Araştırmaları Merkezi, 2020)Araştırmanın amacı, günümüz finansal krizlerinde ayakta kalmayı sağlayacak bir unsur olan markaözgünlüğünün; marka imajına ve marka tercihine olan etkisinin tespit edilmesi, ayrıca marka güveninin, marka imajı ve marka ... -
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: CEP TELEFONU MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAİTIRMA
Durmaz, Yakup; Dağ, Kazım (2018)Bu çalışmanın amacı, marka özgünlüğü ve alt boyutları olan süreklilik, orijinallik, özgünlük ve doğallığınincelenmesi ve marka özgünlüğünün tüketicilerin marka sadakati üzerindeki etkilerini ortaya koyarak tüketicitercihlerini ...