Browsing by Author "Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül"
Now showing items 1-4 of 4
-
Dış Ticaretin Yeni Bir Belirleyicisi Olarak Marka Değeri
Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül; Köse, Zeynep (Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi, 2021)Bilgi iletişim teknolojilerindeki gelişme ve küreselleşmenin etkisi ile gerek ülkeler gerekse firmalar çetin bir rekabete maruz kalmıştır. Böyle bir ortamda ülkeler ve firmalar ayakta kalabilmek için yeni yollara başvurmak ... -
MARKALARDA YAŞANAN OLUMSUZ DURUMLARIN ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME (E-WOM) YANSIMALARI: PEGASUS ÖRNEĞİ
Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)Amaç: Bu çalışmanın amacı, markaların yaşadığı olumsuz durumların elektronik ağızdan ağıza iletişimi(eWOM) nasıl etkilediğini belirlemektir.Yöntem: Çalışmada nitel araştırma tasarımlarından örnek olay yönteminden yararlanılarak, ... -
TÜKETİCİLERIN GELİŞİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİĞİ İLE ONLINE ALIŞVERIŞLERDEKİ KARAR VERME TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Saltan, Onur Faith; Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül (Kenan ÇELİK, 2020)Gün geçtikçe türlü online işlerle vakit geçiren bireylerin sayısı artmaktadır. Günümüzün önemli tüketim tarzlarından biri de ürün veya hizmetlerin internet aracılığıyla satın alınmasına karar verilmesidir. Bundan dolayı, ... -
Z Kuşağı Tüketici Davranışlarının Covid-19 Sürecinden Post Covid-19 Dönemi Değişimi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül; Cici-Karaboğa, Emine Nihan (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022)Varlığını sürdürmeye devam eden Covid-19 salgını sosyo-kültürel, sağlık, ekonomik ve psikolojik anlamda değişimlere neden olmuştur. Bu değişimlerin başında ise tüketici davranışları gelmektedir. Dünya nüfusunun yaklaşık ...