Browsing by Author "Erdem, Ayhan"
Now showing items 1-5 of 5
-
Girişimci Üniversite Anlayışı Çerçevesinde Kariyer Geliştirme Merkezi Modeli
Işık, Metin; Erdem, Ayhan (2018)Bu çalışmada üniversitelerde kalite anlayışının geliştirilmesinde önemli roloynayan stratejik örgüt yapısı ve bu örgüt yapısı bağlamında şekillenen eylemplanlarına yönelik olarak geliştirilen girişimcilik temelli ve kariyer ... -
HUMOROUS CODES OF BEKTASHI CULTURE: A RESEARCH ABOUT THE FORMS OF BEKTASHI VALUES ON THE REFLECTION TO JOKES
Erdem, Ayhan; Isik, Metin (SELCUK UNIV, 2015)This study includes the subject of how basic values of Bektashi Culture reflected to jokes as a humorous code. With the study, it is aimed to reveal the forms of the values of Bektashi on the reflection to jokes, in other ... -
Mültecilerin yaşadığı iletişim engellerinin bütünleşme sürecine etkisi
Özcan, Fatma (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2023)Son otuz yılda Orta Doğuda sayısız çatışma ve iç karışıklık meydana gelmiştir. Bu kaotik ortam çeşitli göç hareketlerine sebep olmuştur. Suriye göçü bu hareketlerden biridir. Bilindiği üzere Suriye'de yaşanan iç savaş ... -
Pazarlama iletişimi aracı olarak gerilla pazarlamacılığının tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkilerinin incelenmesi; Gıda sektörüne yönelik Türkiye ve dünyadaki gerilla pazarlama örnek ve uygulamalarının içerik analizi yöntemi ile incelenmesi
Doğan, Rabia Asena (Hasan Kalyoncu Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Görsel İletişim Tasarımı Ana Bilim Dalı, 2024)Mevcut pazarlama uygulamalarının yetersizliği, son yıllarda artışa geçen işletme sayısı, ürün çeşitliliğinin neden olduğu zorlu rekabet koşulları, bireyin ön plana çıkması, tüketicilerin daha da bilinçli bir hale gelmesi, ... -
ŞEHİRLER VE İMAJLAR: MARKA ŞEHİR OLMA SÜRECİNDE SAKARYA İMAJIÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Işık, Metin; Erdem, Ayhan (2016)Şehirler arasında marka şehir olma konusunda yoğun bir rekabet yaşanmaktadır. Bu rekabet ortamında diğer şehirlere karşı avantajların ön plana alındığı bir takım stratejiler geliştirilmesi ve uygulanması gerekmektedir. ...