Search
Now showing items 1-10 of 24
Öfke Düzeyi İle Örgütsel Bağlılık Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2014)
Araştırmanın amacı, İstanbul ili Esenler ilçesinde bulunan ilk, orta ve lise düzeyindeki okullarda görev yapan öğretmenlerde ortaya çıkan öfke düzeyi ile örgütsel bağlılık düzeyi arasındaki ilişkinin incelenmesidir. ...
Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Örgütsel Güven Düzeyleri İle İşe Bağlılıkları Arasındaki İlişki
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Örgütlerin var olması ve varlığını devam ettirmesi için birtakım önlemler alınması
gerekmektedir. Çünkü çalışanların örgütlerine güvenleri ve bağlılıkları zaman zaman
değişebilmektedir.
Okullarda güven duygusunun ...
Okul Paydaşlarının Görüşlerine Göre Etkili Okul Geliştirme
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmanın amacı, okul paydaşlarının görüşlerine dayanılarak etkili okulu tanımlamak ve etkili okulu geliştirmede yapılması gerekenleri ortaya koymaktır. Eğitimin ve öğretimin faaliyetlerinin etkin bir şekilde yürütülebilmesi ...
Demografik Faktörlerin İş Tatmini Üzerine Etkisi: Ortaokul Öğretmenleri Üzerine Bir Alan Araştırması (Gaziantep İli Nizip İlçesi)
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2016)
İş tatmini bugün üzerinde önemle durulan konulardan birisidir ve kısaca “çalışanların yapmış olduğu işlerinden duydukları mutluluk” olarak ifade edilmektedir. Bireysel ve örgütsel faktörler olarak gruplandırılan çeşitli ...
Ortaokul Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeyinin Belirlenmesi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Öğretmenlik mesleği diğer bazı mesleklerle kıyaslandığında, daha fazla empatik duygunun yer aldığı bir meslek grubu olarak görülmektedir. Çünkü öğretmenlerin en önemli rollerinden birisi belki de en önemlisi, öğrencilerle ...
Pre- and in-Service Foreign Language Teachers’ Perceptions of Effective Teaching
(Halil İbrahim AKYÜZ, 2018)
The field of foreign language teaching and learning has been experiencing a shift of paradigm; from traditional to more communicative and student-centered pedagogy. However, how these changes are represented in the minds ...
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
(Bekir Kocadaş, 2018)
Özel gereksinimli öğrencilerin, eğitsel değerlendirme sürecinde bir takımyasal düzenlemeler bulunmaktadır. Öğretmenlerin, öğrencilerin bireyselgereksinimlerine uygun bir eğitim ortamı oluşturmaları için performansbelirlemede, ...
Kovid-19 Salgını Sürecinde Özel Gereksinimli Çocukları Olan Ebeveynlerin İhtiyaçları
(Kalem Vakfı Okulları, 2022)
Bu çalışma Gaziantep ilinde karantina günlerini 2-20 yaş arasındaki özel gereksinimli çocuklarıyla birlikte evlerinde geçiren ebeveynlerin ihtiyaçlarını ve sunulan hizmetler hakkındaki görüşlerini belirlemeyi amaçlamıştır. ...
Design and Evaluation of an International Baccalaureate Educator Certificate (IBEC) Programme as an Alternative Teacher Education Programme
(Araştırmacı Çocuk Merkezi, 2021)
IBEC program is an international certificate program aiming at educating in-service teachersto be IB teachers by offering them opportunities to improve the quality of their classroom teaching,increase their access to ...
Koronavirüs (Covid-19) Salgınında Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Öğretmen Deneyimleri
(Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2021)
Öğretmenlik uygulaması dersleri Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda uygulamakoordinatörü, aday öğretmen, okul idaresi ve okul uygulama öğretmeni ile yüzyüzeyürütülmektedir. 2019 yılı Aralık ayında tüm dünyayı etkisi ...