• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 34

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Koah’lı hastalarda planlı hemşirelik eğitiminin yaşam kalitesi, anksiyete ve depresyon üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi 

Doğan, Aslan (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışma, Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı (KOAH) bulunan hastalarda planlı hemşirelik eğitiminin yaşam kalitesi, anksiyete ve depresyon üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi amacıyla müdahale-kontrol tasarım ...
Thumbnail

Cerrahi Hemşirelerinin Ağrıya Yönelik Bilgi Ve Tutumlarına Ağrı Eğitiminin Etkisi 

Ergül Bostancı, Sibel (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın amacı cerrahi hemşirelerine verilen ağrı yönetimi ve değerlendirilmesi eğitiminin, hemşirelerin ağrıya yönelik bilgi ve tutumlarına etkisinin belirlenmesidir. Yarı deneysel tasarımda yapılan çalışmaya Araştırma ...
Thumbnail

Demografik Faktörlerin İş Tatmini Üzerine Etkisi: Ortaokul Öğretmenleri Üzerine Bir Alan Araştırması (Gaziantep İli Nizip İlçesi) 

Meral, Ümit (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2016)
İş tatmini bugün üzerinde önemle durulan konulardan birisidir ve kısaca “çalışanların yapmış olduğu işlerinden duydukları mutluluk” olarak ifade edilmektedir. Bireysel ve örgütsel faktörler olarak gruplandırılan çeşitli ...
Thumbnail

Duygusal sermayenin iş ve yaşam doyumu üzerine etkisine ilişkin duyuşsal iyilik algısının aracılık etkisi 

Tutcu, Alper (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı, duygusal sermayenin iş doyumu ve yaşam doyumu üzerindeki etkisinde işe yönelik duyuşsal iyiliğin aracılık rolünün incelenmesidir. Çalışmanın evrenini Gaziantep ilinde bulunan kamu sektöründe ...
Thumbnail

Ezilerek ve şekli değiştirilerek enteral yol ile verilen ilaç uygulamaları konusundaki eğitimin pediatri hemşirelerinin bilgi ve tutumlarına etkisi 

Çevik, Şule (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2021)
raştırma ezilerek ve şekli değiştirilerek enteral yol ile verilen ilaç uygulamaları konusundaki eğitimin pediatri hemşirelerinin bilgi ve tutumlarına etkisini ölçmek amacıyla ön test-son test düzeninde yarı deneysel araştırma ...
Thumbnail

Yoğun bakım hemşirelerine verilen güvenli kan ve kan ürünleri transfüzyonu eğitiminin hemşirelerin bilgi ve tutumlarına etkisi 

Kadıoğlu Şahin (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2020)
Araştırma, Yoğun Bakım Hemşirelerine Verilen Güvenli Kan ve Kan Ürünleri Transfüzyonu Eğitiminin Hemşirelerin Bilgi ve Tutumlarına Etkisini belirlemek amacıyla ön test-son test düzeninde yarı deneysel olarak yapıldı. ...
Thumbnail

Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma 

Olcay, Atınç; Döş, Bülent; Sürme, Metin; Düzgün, Mehmet (Halil İbrahim AKYÜZ, 2018)
Yapılan bu araştırmanın temel amacı önlisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin elektronik öğrenmeye (e-öğrenmeye) hazır bulunuşluk düzeylerini tespit etmektir. Bununla birlikte öğrencilerin e-öğrenmeye hazır ...
Thumbnail

Suriyeli Çocukların Türkiye’deki Ulusal Eğitim Sistemine Uyumu Üzerine Kamu Politikası Analizi 

Keser, Ahmet; Özbek, Cumali (Canan Karaoğlu, 2018)
2011’de Suriye’de başlayan olayların giderek şiddetlenmesi ve milyonlarca insanınkomşu ülkelere sığınmak zorunda kalmasıyla birlikte, göçmenlerin temel sorunlarındanbiri olan eğitim ve uyum sorunu ortaya çıkmıştır. Özellikle ...
Thumbnail

Sınavlar Üzerine Düşünceler 

Büyüköztürk, Şener (Kalem Vakfı Okulları, 2016)
Bu yazı, eğitimde sınav olgusunu Türk Eğitim Sistemi özelinde ve üç soru bağlamında eleştirel bir yaklaşımla incelemeyi amaçlamaktadır. Yazıda ilk olarak sınavların neden var oldukları tartışılmaya çalışılmıştır. Daha ...
Thumbnail

Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz- Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi 

Piştav-Akmeşe, Pelin; Kayhan, Nilay (Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 2017)
Oyun, erken çocukluk dönemindeki çocuklar için öğrenme süreçlerinde kullanılabilecek etkili bir öğretim aracıdır. Bu çalışmada özel eğitim öğretmenlerinin oyun öğretimi öz-yeterlik düzeylerinin, oyun etkinliklerini planlama, ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAksoy, Nuri Can (4)Gürkan, Burcu (4)Dinçer, Çağlayan (3)Gölpek, Filiz (3)Yakut, Yavuz (3)Metin, Şermin (2)Muşlu-Kaygısız, Gülfem (2)Piştav-Akmeşe, Pelin (2)Turhan, Begümhan (2)Akman, Berrin (1)... View MoreSubject
eğitim (34)
öğretmen (7)öğrenme (4)okul öncesi (3)öğrenci (3)öğretim (3)bilgi (2)Covid-19 (2)fizyoterapi (2)hemşire (2)... View MoreDate Issued2019 (9)2021 (7)2018 (6)2020 (5)2016 (2)2022 (2)2013 (1)2017 (1)Full Text StatusWith Full Text (33)Without Full Text (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: