• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kovid-19 Salgını Sürecinde Özel Gereksinimli Çocukları Olan Ebeveynlerin İhtiyaçları 

Yıldırım-Parlak, Şeyda; Karahan, Sevim; Demiröz, Kübra; Özaydın, Latife (Kalem Vakfı Okulları, 2022)
Bu çalışma Gaziantep ilinde karantina günlerini 2-20 yaş arasındaki özel gereksinimli çocuklarıyla birlikte evlerinde geçiren ebeveynlerin ihtiyaçlarını ve sunulan hizmetler hakkındaki görüşlerini belirlemeyi amaçlamıştır. ...
Thumbnail

Design and Evaluation of an International Baccalaureate Educator Certificate (IBEC) Programme as an Alternative Teacher Education Programme 

Sönmez, Görsev; Gürkan, Burcu; Aksoy, Nuri Can (Araştırmacı Çocuk Merkezi, 2021)
IBEC program is an international certificate program aiming at educating in-service teachersto be IB teachers by offering them opportunities to improve the quality of their classroom teaching,increase their access to ...
Thumbnail

Koronavirüs (Covid-19) Salgınında Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Öğretmen Deneyimleri 

Piştav-Akmeşe, Pelin; Kayhan, Nilay (Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2021)
Öğretmenlik uygulaması dersleri Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda uygulamakoordinatörü, aday öğretmen, okul idaresi ve okul uygulama öğretmeni ile yüzyüzeyürütülmektedir. 2019 yılı Aralık ayında tüm dünyayı etkisi ...
Thumbnail

Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğretiminde Güncel Olayların Uygulanmasına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri 

Gürkan, Burcu; Kanatlı-Öztürk, Fikriye; Kumru, Selcen (Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2020)
Araştırmanın amacı ortaokul sosyal bilgiler dersinde güncel olayların uygulanmasına ilişkin öğretmen ve öğrenci deneyimlerini değerlendirmektir. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden olgu bilim desenine göre yürütülmüştür. ...
Thumbnail

Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracının(MEBDA)Geliştirilmesi 

Aslan, Berna; Dinçer, Çağlayan; Akçamete, Gönül (İstanbul Kültür Üniversitesi, 2020)
Araştırmada uygulama öğretmenlerinin mentorlukbecerilerini belirlemek amacıyla Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracı (MEBDA) geliştirilmiş ve ölçme aracınınpsikometrik özellikleri incelenmiştir. Çalışmanın ilk aşamasında, ...
Thumbnail

Okul Öncesi Dönem Çocuk Kitaplarında Resimlemenin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi 

Mercan, Zerrin; Aydoğan, Yasemin (Kalem Vakfı Okulları, 2020)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi dönem çocuk kitaplarında resimlemenin okul öncesiöğretmen görüşleri dikkate alınarak incelenmesidir. Tarama modelinde gerçekleştirilenaraştırmanın çalışma grubunu, 96 okul öncesi öğretmeni ...
Thumbnail

Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi 

Aksoy, Nuri Can; Karabay, Ersoy; Aksoy, Evrim (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)
Dünyada olduğu gibi ülkemizde de hız kesmeden gelişen teknoloji çalışmaları eğitimde de kendini göstermektedir. COVİD19 pandemi nedeniyle eğitimin ulusal çapta zorunlu olarak uzaktan yapılmasıyla eğitimde teknoloji kullanımı ...
Thumbnail

OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMENLERDE AZİM VE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIĞIN ROLÜ 

Sonkur, Ali (Milli Eğitim Bakanlığı, 2021)
Bir öğrencinin eğitim hayatında önemli bir role sahip olan öğretmenlikmesleği insan hayatını etkileyen mesleklerden biridir. Belirli bir eğitim aldıktansonra devlet okulu veya özel bir okulda göreve başlayan öğretmenler ...
Thumbnail

Practices and opinions of teachers working at public, private and International Baccalaureate schools on measurement and evaluation 

Yıldırım-Seheryeli, Merve; Gelbal, Selahattin (Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2020)
This study aimsto investigatethe opinions of teachers working at public, private, and International Baccalaureate (IB) Schools on the evaluation practices, the use of assessment tools, the frequency of documenting data, ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAksoy, Nuri Can (2)Gürkan, Burcu (2)Aksoy, Evrim (1)Akçamete, Gönül (1)Aslan, Berna (1)Aydoğan, Yasemin (1)Demiröz, Kübra (1)Dinçer, Çağlayan (1)Gelbal, Selahattin (1)Kanatlı-Öztürk, Fikriye (1)... View MoreSubject
öğretmen (9)
Covid-19 (2)değerlendirme (2)eğitim (2)uluslararası bakalorya (2)özel eğitim (2)aile (1)azim (1)bilgi (1)bilim (1)... View MoreDate Issued2020 (4)2021 (4)2022 (1)Full Text StatusWith Full Text (9)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: