• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinin marka değeri algılarının incelenmesi: Bir fast food markası örneği 

Asal, Alperen (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2020)
Günümüzde işletmeler, zorlu rekabet ortamında varlıklarını sürdürmek ve rekabet avantajı elde edebilmek için marka değeri yaratmaya büyük gayret sarf etmektedir. Bu nedenle işletmeler için marka değerinin belirlenmesi ...
Thumbnail

TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ MARKA BAĞIMLILIĞI İLİŞKİSİNDE CİNSİYET VE GELİRİN DÜZENLEYİCİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ 

Değirmenci, Bekir; Durmaz, Yakup (Bekir Kocadaş, 2020)
Marka Bağımlılığı firmaların faaliyetlerini yürütmesinde ve gelişimkaydederek piyasada aktif rol oynamada önemli bir güç konumundadır.Müşteri ağı genişledikçe işletmeler piyasada daha etkin bir şekildefaaliyetlerini yürütme ...
Thumbnail

MARKALARDA YAŞANAN OLUMSUZ DURUMLARIN ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME (E-WOM) YANSIMALARI: PEGASUS ÖRNEĞİ 

Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)
Amaç: Bu çalışmanın amacı, markaların yaşadığı olumsuz durumların elektronik ağızdan ağıza iletişimi(eWOM) nasıl etkilediğini belirlemektir.Yöntem: Çalışmada nitel araştırma tasarımlarından örnek olay yönteminden yararlanılarak, ...
Thumbnail

Dış Ticaretin Yeni Bir Belirleyicisi Olarak Marka Değeri 

Bilginer-Özsaatcı, Fatma Gül; Köse, Zeynep (Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi, 2021)
Bilgi iletişim teknolojilerindeki gelişme ve küreselleşmenin etkisi ile gerek ülkeler gerekse firmalar çetin bir rekabete maruz kalmıştır. Böyle bir ortamda ülkeler ve firmalar ayakta kalabilmek için yeni yollara başvurmak ...
Thumbnail

Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü 

Dağ, Kazım; Durmaz, Yakup (ADAMOR Toplum Araştırmaları Merkezi, 2020)
Araştırmanın amacı, günümüz finansal krizlerinde ayakta kalmayı sağlayacak bir unsur olan markaözgünlüğünün; marka imajına ve marka tercihine olan etkisinin tespit edilmesi, ayrıca marka güveninin, marka imajı ve marka ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBilginer-Özsaatcı, Fatma Gül (2)Durmaz, Yakup (2)Asal, Alperen (1)Dağ, Kazım (1)Değirmenci, Bekir (1)Köse, Zeynep (1)Subject
marka (5)
güven (2)cinsiyet (1)değer (1)elektronik (1)fast food (1)gelir (1)iletişim (1)imaj (1)marka değeri (1)... View MoreDate Issued2020 (3)2021 (2)Full Text StatusWith Full Text (5)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: