Search
Now showing items 1-5 of 5
Üniversite öğrencilerinin marka değeri algılarının incelenmesi: Bir fast food markası örneği
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2020)
Günümüzde işletmeler, zorlu rekabet ortamında varlıklarını sürdürmek ve rekabet
avantajı elde edebilmek için marka değeri yaratmaya büyük gayret sarf etmektedir. Bu
nedenle işletmeler için marka değerinin belirlenmesi ...
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ MARKA BAĞIMLILIĞI İLİŞKİSİNDE CİNSİYET VE GELİRİN DÜZENLEYİCİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ
(Bekir Kocadaş, 2020)
Marka Bağımlılığı firmaların faaliyetlerini yürütmesinde ve gelişimkaydederek piyasada aktif rol oynamada önemli bir güç konumundadır.Müşteri ağı genişledikçe işletmeler piyasada daha etkin bir şekildefaaliyetlerini yürütme ...
MARKALARDA YAŞANAN OLUMSUZ DURUMLARIN ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME (E-WOM) YANSIMALARI: PEGASUS ÖRNEĞİ
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)
Amaç: Bu çalışmanın amacı, markaların yaşadığı olumsuz durumların elektronik ağızdan ağıza iletişimi(eWOM) nasıl etkilediğini belirlemektir.Yöntem: Çalışmada nitel araştırma tasarımlarından örnek olay yönteminden yararlanılarak, ...
Dış Ticaretin Yeni Bir Belirleyicisi Olarak Marka Değeri
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi, 2021)
Bilgi iletişim teknolojilerindeki gelişme ve küreselleşmenin etkisi ile gerek ülkeler gerekse firmalar çetin bir rekabete maruz kalmıştır. Böyle bir ortamda ülkeler ve firmalar ayakta kalabilmek için yeni yollara başvurmak ...
Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
(ADAMOR Toplum Araştırmaları Merkezi, 2020)
Araştırmanın amacı, günümüz finansal krizlerinde ayakta kalmayı sağlayacak bir unsur olan markaözgünlüğünün; marka imajına ve marka tercihine olan etkisinin tespit edilmesi, ayrıca marka güveninin, marka imajı ve marka ...