• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 15

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Öfke Düzeyi İle Örgütsel Bağlılık Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 

Aslan, Hidayet (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2014)
Araştırmanın amacı, İstanbul ili Esenler ilçesinde bulunan ilk, orta ve lise düzeyindeki okullarda görev yapan öğretmenlerde ortaya çıkan öfke düzeyi ile örgütsel bağlılık düzeyi arasındaki ilişkinin incelenmesidir. ...
Thumbnail

Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Örgütsel Güven Düzeyleri İle İşe Bağlılıkları Arasındaki İlişki 

Koyuncu, Türkay (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Örgütlerin var olması ve varlığını devam ettirmesi için birtakım önlemler alınması gerekmektedir. Çünkü çalışanların örgütlerine güvenleri ve bağlılıkları zaman zaman değişebilmektedir. Okullarda güven duygusunun ...
Thumbnail

Okul Paydaşlarının Görüşlerine Göre Etkili Okul Geliştirme 

Gündüz, Seydi (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmanın amacı, okul paydaşlarının görüşlerine dayanılarak etkili okulu tanımlamak ve etkili okulu geliştirmede yapılması gerekenleri ortaya koymaktır. Eğitimin ve öğretimin faaliyetlerinin etkin bir şekilde yürütülebilmesi ...
Thumbnail

Demografik Faktörlerin İş Tatmini Üzerine Etkisi: Ortaokul Öğretmenleri Üzerine Bir Alan Araştırması (Gaziantep İli Nizip İlçesi) 

Meral, Ümit (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2016)
İş tatmini bugün üzerinde önemle durulan konulardan birisidir ve kısaca “çalışanların yapmış olduğu işlerinden duydukları mutluluk” olarak ifade edilmektedir. Bireysel ve örgütsel faktörler olarak gruplandırılan çeşitli ...
Thumbnail

Ortaokul Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeyinin Belirlenmesi 

Tatar, Tüner (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Öğretmenlik mesleği diğer bazı mesleklerle kıyaslandığında, daha fazla empatik duygunun yer aldığı bir meslek grubu olarak görülmektedir. Çünkü öğretmenlerin en önemli rollerinden birisi belki de en önemlisi, öğrencilerle ...
Thumbnail

Pre- and in-Service Foreign Language Teachers’ Perceptions of Effective Teaching 

Sönmez-Boran, Görsev; İnceçay, Volkan (Halil İbrahim AKYÜZ, 2018)
The field of foreign language teaching and learning has been experiencing a shift of paradigm; from traditional to more communicative and student-centered pedagogy. However, how these changes are represented in the minds ...
Thumbnail

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ 

Işıkdoğan-Uğurlu, Neda; Kayhan, Nilay (Bekir Kocadaş, 2018)
Özel gereksinimli öğrencilerin, eğitsel değerlendirme sürecinde bir takımyasal düzenlemeler bulunmaktadır. Öğretmenlerin, öğrencilerin bireyselgereksinimlerine uygun bir eğitim ortamı oluşturmaları için performansbelirlemede, ...
Thumbnail

BİRLİKTE ÖĞRETİM YAKLAŞIMI: ALTI FARKLI ÖĞRETİM MODELİ 

Kayhan, Nilay; Akçamete, Gönül (EGİTİM-BİR-SEN, 2018)
Öğretmenlerin sahip oldukları mesleki yeterlikler ve beceriler, öğretim sürecinin niteliğiile öğrencilerin başarısı üzerinde etkili olduğundan, bu becerilerinin desteklenmesi birgerekliliktir. Derleme makale niteliğindeki ...
Thumbnail

An Investigation of Pre-Service and In-Service Teachers’ Perceptions of Teacher Quality in Turkey 

Sönmez-Boran, Görsev; Gürkan, Burcu; Aksoy, Nuri Can (Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Present study investigates the senior-level Turkish pre-service and inserviceteachers’ perceptions of teacher quality with a descriptive survey method.Data for this study were gathered through Teacher Quality Survey (TQS) ...
Thumbnail

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN ÖZEL ALAN YETERLİK VE ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ 

Metin, Şermin; Aydoğan, Yasemin (Milli Eğitim Bakanlığı, 2019)
Bu çalışma, okul öncesi öğretmenlerinin özel alan yeterlik ve öz yeterlikdüzeylerinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmada, nicel ve nitel tekniklerin birlikte yer aldığı karma yöntem kullanılmıştır. İki ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBenzer, Elif (2)Dilek-Eren, Canan (2)Dinçer, Çağlayan (2)Kayhan, Nilay (2)Muşlu-Kaygısız, Gülfem (2)Sönmez-Boran, Görsev (2)Akman, Berrin (1)Aksoy, Nuri Can (1)Akçamete, Gönül (1)Aslan, Hidayet (1)... View MoreSubject
öğretmen (15)
eğitim (5)beceri (3)okul öncesi (3)birey (2)gereksinimli (2)özel (2)öğretim (2)aktif (1)algı (1)... View MoreDate Issued2019 (7)2018 (3)2013 (2)2014 (1)2015 (1)2016 (1)Full Text Status
With Full Text (15)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: