• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Koah’lı hastalarda planlı hemşirelik eğitiminin yaşam kalitesi, anksiyete ve depresyon üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi 

Doğan, Aslan (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışma, Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı (KOAH) bulunan hastalarda planlı hemşirelik eğitiminin yaşam kalitesi, anksiyete ve depresyon üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi amacıyla müdahale-kontrol tasarım ...
Thumbnail

Cerrahi Hemşirelerinin Ağrıya Yönelik Bilgi Ve Tutumlarına Ağrı Eğitiminin Etkisi 

Ergül Bostancı, Sibel (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın amacı cerrahi hemşirelerine verilen ağrı yönetimi ve değerlendirilmesi eğitiminin, hemşirelerin ağrıya yönelik bilgi ve tutumlarına etkisinin belirlenmesidir. Yarı deneysel tasarımda yapılan çalışmaya Araştırma ...
Thumbnail

Duygusal sermayenin iş ve yaşam doyumu üzerine etkisine ilişkin duyuşsal iyilik algısının aracılık etkisi 

Tutcu, Alper (Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı, duygusal sermayenin iş doyumu ve yaşam doyumu üzerindeki etkisinde işe yönelik duyuşsal iyiliğin aracılık rolünün incelenmesidir. Çalışmanın evrenini Gaziantep ilinde bulunan kamu sektöründe ...
Thumbnail

Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma 

Olcay, Atınç; Döş, Bülent; Sürme, Metin; Düzgün, Mehmet (Halil İbrahim AKYÜZ, 2018)
Yapılan bu araştırmanın temel amacı önlisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin elektronik öğrenmeye (e-öğrenmeye) hazır bulunuşluk düzeylerini tespit etmektir. Bununla birlikte öğrencilerin e-öğrenmeye hazır ...
Thumbnail

Suriyeli Çocukların Türkiye’deki Ulusal Eğitim Sistemine Uyumu Üzerine Kamu Politikası Analizi 

Keser, Ahmet; Özbek, Cumali (Canan Karaoğlu, 2018)
2011’de Suriye’de başlayan olayların giderek şiddetlenmesi ve milyonlarca insanınkomşu ülkelere sığınmak zorunda kalmasıyla birlikte, göçmenlerin temel sorunlarındanbiri olan eğitim ve uyum sorunu ortaya çıkmıştır. Özellikle ...
Thumbnail

Serebral Palsili Öğrenciler İçin Düzenlenmiş Bir Okulda Gerçekleştirilen Kaynaştırma Modeline İlişkin Paydaş Görüşleri 

Yazıcıoğlu, Tansel; Kargın, Tevhide (Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 2018)
Çoğunlukla tam zamanlı olarak yapılan kaynaştırma eğitimi ülkemizde 1983 yılından beri uygulanmaktadır. O tarihten günümüze kaynaştırma eğitimi uygulamalarının arttığı ancak kaynaştırma eğitimi modeli girişimlerinin sınırlı ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDoğan, Aslan (1)Döş, Bülent (1)Düzgün, Mehmet (1)Ergül Bostancı, Sibel (1)Kargın, Tevhide (1)Keser, Ahmet (1)Olcay, Atınç (1)Sürme, Metin (1)Tutcu, Alper (1)Yazıcıoğlu, Tansel (1)... View MoreSubject
eğitim (6)
anksiyete (1)Ağrı (1)bilgi (1)depresyon (1)Duygusal sermaye (1)hemşire (1)iş doyumu (1)işe yönelik duyuşsal iyilik (1)kamu (1)... View MoreDate Issued
2018 (6)
Full Text Status
With Full Text (6)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: