Search
Now showing items 1-2 of 2
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ MARKA BAĞIMLILIĞI İLİŞKİSİNDE CİNSİYET VE GELİRİN DÜZENLEYİCİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ
(Bekir Kocadaş, 2020)
Marka Bağımlılığı firmaların faaliyetlerini yürütmesinde ve gelişimkaydederek piyasada aktif rol oynamada önemli bir güç konumundadır.Müşteri ağı genişledikçe işletmeler piyasada daha etkin bir şekildefaaliyetlerini yürütme ...
Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
(ADAMOR Toplum Araştırmaları Merkezi, 2020)
Araştırmanın amacı, günümüz finansal krizlerinde ayakta kalmayı sağlayacak bir unsur olan markaözgünlüğünün; marka imajına ve marka tercihine olan etkisinin tespit edilmesi, ayrıca marka güveninin, marka imajı ve marka ...