Search
Now showing items 1-9 of 9
Okul Öncesi Dönem Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimlerine Yönelik Kullanılan Öğretim Stratejileri
(Kalem Vakfı Okulları, 2019)
Kendilerine özgü fiziksel, zihinsel, sosyal ve kişilik özelliklerine sahip olan üstün yetenekli çocuklar, bu farklılıklarından dolayı akranlarından niteliksel olarak farklı yollarla dünyayı deneyimlerler ve öğrenirler. ...
An Investigation of Pre-Service and In-Service Teachers’ Perceptions of Teacher Quality in Turkey
(Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Present study investigates the senior-level Turkish pre-service and inserviceteachers’ perceptions of teacher quality with a descriptive survey method.Data for this study were gathered through Teacher Quality Survey (TQS) ...
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM DÜZEYLERİNE GÖRE SINIFLANDIRILMASINDA KARİYER UYUM YETENEKLERİNİN ROLÜ
(Milli Eğitim Bakanlığı, 2019)
Öğretmenlik mesleğinde kariyer gelişiminin temel göstergelerinden birilisansüstü eğitim almaktır. Lisansüstü eğitim alan öğretmenlerin gelecekleriyledaha fazla ilgilendikleri, seçeneklerini araştırdıkları, değerlendirdikleri ...
Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Eğitim Programı, Öğretim, Öğretimi Planlama Ve Öğretimi Değerlendirme” Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapıları
(Halil İbrahim AKYÜZ, 2019)
Araştırmanın genel amacı, sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı, öğretim, öğretimi planlama ve öğretimi değerlendirme kavramlarına ilişkin bilişsel yapılarının ortaya çıkartılmasıdır. Bu genel amaç doğrultusunda, ...
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişime İlişkin İnançlarının Karşılaştırılması
(Sinan Olkun, 2019)
Bu çalışmada, okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının matematiksel gelişime ilişkin inançları ve buinançların benzerlik ve farklılıklarının karşılaştırılması amaçlanmıştır. Tarama modelli betimsel bir çalışma olan ...
Kamu Üniversitelerinde Kayıtlı Öğrencilerin Sosyo-Ekonomik Statüsü Üzerine Bir Araştırma: Şırnak Üniversitesi Örneği
(Bülent Ecevit Üniversitesi (Önceden Zonguldak Karaelmas Üniversitesi), 2019)
Bu araştırma, 2016-2017 eğitim-öğretim döneminde Şırnak Üniversitesi’nde kayıtlı öğrencilerin sosyo-ekonomik statüsünü belirlemeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda, kayıtlı 2696 öğrenciden kolayda örnekleme yöntemi ...
Integrating Multiple Intelligences into Daily Plans: A Preschool Example
(Prof.Dr. Abdullah Kuzu, 2019)
The purpose of this qualitative study was to evaluate the effectiveness of Multiple Intelligences Theory (MI) onpreschool children’s learning styles, interests and active participation to the daily activities. Researchersconducted ...
Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Öğretmen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(BAYBURT UNIVERSITESI, 2019)
Bu çalışmada Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği, (3-5 yaş okulöncesi versiyonu) öğretmen formunun geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılmasıamaçlanmaktadır. Araştırmanın örneklemini, farklı okul ...
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalığı, Çevre Davranışı ve Çevre Eğitimine İlişkin Özyeterliklerine Etkisi
(Marmara Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı aktif öğrenmeye dayalı öğretimin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalıklarına, çevreye yönelik davranışlarına ve çevre eğitimi özyeterliklerine etkisinin olup olmadığını belirlemektir. ...