Search
Now showing items 1-4 of 4
Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğretiminde Güncel Olayların Uygulanmasına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri
(Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2020)
Araştırmanın amacı ortaokul sosyal bilgiler dersinde güncel olayların uygulanmasına ilişkin öğretmen ve öğrenci deneyimlerini değerlendirmektir. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden olgu bilim desenine göre yürütülmüştür. ...
Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracının(MEBDA)Geliştirilmesi
(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2020)
Araştırmada uygulama öğretmenlerinin mentorlukbecerilerini belirlemek amacıyla Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracı (MEBDA) geliştirilmiş ve ölçme aracınınpsikometrik özellikleri incelenmiştir. Çalışmanın ilk aşamasında, ...
Okul Öncesi Dönem Çocuk Kitaplarında Resimlemenin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
(Kalem Vakfı Okulları, 2020)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi dönem çocuk kitaplarında resimlemenin okul öncesiöğretmen görüşleri dikkate alınarak incelenmesidir. Tarama modelinde gerçekleştirilenaraştırmanın çalışma grubunu, 96 okul öncesi öğretmeni ...
Practices and opinions of teachers working at public, private and International Baccalaureate schools on measurement and evaluation
(Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2020)
This study aimsto investigatethe opinions of teachers working at public, private, and International Baccalaureate (IB) Schools on the evaluation practices, the use of assessment tools, the frequency of documenting data, ...