• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğretiminde Güncel Olayların Uygulanmasına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri 

Gürkan, Burcu; Kanatlı-Öztürk, Fikriye; Kumru, Selcen (Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2020)
Araştırmanın amacı ortaokul sosyal bilgiler dersinde güncel olayların uygulanmasına ilişkin öğretmen ve öğrenci deneyimlerini değerlendirmektir. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden olgu bilim desenine göre yürütülmüştür. ...
Thumbnail

Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracının(MEBDA)Geliştirilmesi 

Aslan, Berna; Dinçer, Çağlayan; Akçamete, Gönül (İstanbul Kültür Üniversitesi, 2020)
Araştırmada uygulama öğretmenlerinin mentorlukbecerilerini belirlemek amacıyla Mentorluk Becerileri Değerlendirme Aracı (MEBDA) geliştirilmiş ve ölçme aracınınpsikometrik özellikleri incelenmiştir. Çalışmanın ilk aşamasında, ...
Thumbnail

Okul Öncesi Dönem Çocuk Kitaplarında Resimlemenin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi 

Mercan, Zerrin; Aydoğan, Yasemin (Kalem Vakfı Okulları, 2020)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi dönem çocuk kitaplarında resimlemenin okul öncesiöğretmen görüşleri dikkate alınarak incelenmesidir. Tarama modelinde gerçekleştirilenaraştırmanın çalışma grubunu, 96 okul öncesi öğretmeni ...
Thumbnail

Practices and opinions of teachers working at public, private and International Baccalaureate schools on measurement and evaluation 

Yıldırım-Seheryeli, Merve; Gelbal, Selahattin (Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2020)
This study aimsto investigatethe opinions of teachers working at public, private, and International Baccalaureate (IB) Schools on the evaluation practices, the use of assessment tools, the frequency of documenting data, ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAkçamete, Gönül (1)Aslan, Berna (1)Aydoğan, Yasemin (1)Dinçer, Çağlayan (1)Gelbal, Selahattin (1)Gürkan, Burcu (1)Kanatlı-Öztürk, Fikriye (1)Kumru, Selcen (1)Mercan, Zerrin (1)Yıldırım-Seheryeli, Merve (1)Subject
öğretmen (4)
deneyim (1)değerleme (1)değerlendirme (1)görüş (1)güncel (1)kitap (1)MEBDA (1)mentorluk (1)okul öncesi (1)... View MoreDate Issued
2020 (4)
Full Text Status
With Full Text (4)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: