Search
Now showing items 1-3 of 3
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişime İlişkin İnançlarının Karşılaştırılması
(Sinan Olkun, 2019)
Bu çalışmada, okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının matematiksel gelişime ilişkin inançları ve buinançların benzerlik ve farklılıklarının karşılaştırılması amaçlanmıştır. Tarama modelli betimsel bir çalışma olan ...
Integrating Multiple Intelligences into Daily Plans: A Preschool Example
(Prof.Dr. Abdullah Kuzu, 2019)
The purpose of this qualitative study was to evaluate the effectiveness of Multiple Intelligences Theory (MI) onpreschool children’s learning styles, interests and active participation to the daily activities. Researchersconducted ...
Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Öğretmen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(BAYBURT UNIVERSITESI, 2019)
Bu çalışmada Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği, (3-5 yaş okulöncesi versiyonu) öğretmen formunun geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılmasıamaçlanmaktadır. Araştırmanın örneklemini, farklı okul ...