• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Okul Öncesi Dönem Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimlerine Yönelik Kullanılan Öğretim Stratejileri 

Aydoğan, Yasemin; Metin, Şermin; Mercan, Zerrin (Kalem Vakfı Okulları, 2019)
Kendilerine özgü fiziksel, zihinsel, sosyal ve kişilik özelliklerine sahip olan üstün yetenekli çocuklar, bu farklılıklarından dolayı akranlarından niteliksel olarak farklı yollarla dünyayı deneyimlerler ve öğrenirler. ...
Thumbnail

An Investigation of Pre-Service and In-Service Teachers’ Perceptions of Teacher Quality in Turkey 

Sönmez-Boran, Görsev; Gürkan, Burcu; Aksoy, Nuri Can (Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Present study investigates the senior-level Turkish pre-service and inserviceteachers’ perceptions of teacher quality with a descriptive survey method.Data for this study were gathered through Teacher Quality Survey (TQS) ...
Thumbnail

ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM DÜZEYLERİNE GÖRE SINIFLANDIRILMASINDA KARİYER UYUM YETENEKLERİNİN ROLÜ 

Ayaz, Ahmet; Demir, Özgür Osman (Milli Eğitim Bakanlığı, 2019)
Öğretmenlik mesleğinde kariyer gelişiminin temel göstergelerinden birilisansüstü eğitim almaktır. Lisansüstü eğitim alan öğretmenlerin gelecekleriyledaha fazla ilgilendikleri, seçeneklerini araştırdıkları, değerlendirdikleri ...
Thumbnail

Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Eğitim Programı, Öğretim, Öğretimi Planlama Ve Öğretimi Değerlendirme” Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapıları 

Gürkan, Burcu (Halil İbrahim AKYÜZ, 2019)
Araştırmanın genel amacı, sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı, öğretim, öğretimi planlama ve öğretimi değerlendirme kavramlarına ilişkin bilişsel yapılarının ortaya çıkartılmasıdır. Bu genel amaç doğrultusunda, ...
Thumbnail

Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişime İlişkin İnançlarının Karşılaştırılması 

Karakuş, Hilal; Saadet-Fırat, Zehra; Akman, Berrin; Dinçer, Çağlayan (Sinan Olkun, 2019)
Bu çalışmada, okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının matematiksel gelişime ilişkin inançları ve buinançların benzerlik ve farklılıklarının karşılaştırılması amaçlanmıştır. Tarama modelli betimsel bir çalışma olan ...
Thumbnail

Kamu Üniversitelerinde Kayıtlı Öğrencilerin Sosyo-Ekonomik Statüsü Üzerine Bir Araştırma: Şırnak Üniversitesi Örneği 

Gölpek, Filiz; Yıldız, Kamuran (Bülent Ecevit Üniversitesi (Önceden Zonguldak Karaelmas Üniversitesi), 2019)
Bu araştırma, 2016-2017 eğitim-öğretim döneminde Şırnak Üniversitesi’nde kayıtlı öğrencilerin sosyo-ekonomik statüsünü belirlemeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda, kayıtlı 2696 öğrenciden kolayda örnekleme yöntemi ...
Thumbnail

Integrating Multiple Intelligences into Daily Plans: A Preschool Example 

Gürkan, Tanju; Dinçer, Çağlayan; Çabuk, Burcu (Prof.Dr. Abdullah Kuzu, 2019)
The purpose of this qualitative study was to evaluate the effectiveness of Multiple Intelligences Theory (MI) onpreschool children’s learning styles, interests and active participation to the daily activities. Researchersconducted ...
Thumbnail

Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Öğretmen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 

Tutkun, Cansu; Dinçer, Çağlayan (BAYBURT UNIVERSITESI, 2019)
Bu çalışmada Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği, (3-5 yaş okulöncesi versiyonu) öğretmen formunun geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılmasıamaçlanmaktadır. Araştırmanın örneklemini, farklı okul ...
Thumbnail

Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalığı, Çevre Davranışı ve Çevre Eğitimine İlişkin Özyeterliklerine Etkisi 

Muşlu-Kaygısız, Gülfem; Benzer, Elif; Dilek-Eren, Canan (Marmara Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı aktif öğrenmeye dayalı öğretimin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalıklarına, çevreye yönelik davranışlarına ve çevre eğitimi özyeterliklerine etkisinin olup olmadığını belirlemektir. ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDinçer, Çağlayan (3)Gürkan, Burcu (2)Akman, Berrin (1)Aksoy, Nuri Can (1)Ayaz, Ahmet (1)Aydoğan, Yasemin (1)Benzer, Elif (1)Demir, Özgür Osman (1)Dilek-Eren, Canan (1)Gölpek, Filiz (1)... View MoreSubject
eğitim (9)
öğretmen (4)okul öncesi (3)öğrenme (2)öğretim (2)aktif (1)anaokulu (1)beceri (1)bilişsel (1)davranış (1)... View MoreDate Issued
2019 (9)
Full Text Status
With Full Text (9)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: