• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
  •   DSpace@HKÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma 

Olcay, Atınç; Döş, Bülent; Sürme, Metin; Düzgün, Mehmet (Halil İbrahim AKYÜZ, 2018)
Yapılan bu araştırmanın temel amacı önlisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin elektronik öğrenmeye (e-öğrenmeye) hazır bulunuşluk düzeylerini tespit etmektir. Bununla birlikte öğrencilerin e-öğrenmeye hazır ...
Thumbnail

Integrating Multiple Intelligences into Daily Plans: A Preschool Example 

Gürkan, Tanju; Dinçer, Çağlayan; Çabuk, Burcu (Prof.Dr. Abdullah Kuzu, 2019)
The purpose of this qualitative study was to evaluate the effectiveness of Multiple Intelligences Theory (MI) onpreschool children’s learning styles, interests and active participation to the daily activities. Researchersconducted ...
Thumbnail

Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalığı, Çevre Davranışı ve Çevre Eğitimine İlişkin Özyeterliklerine Etkisi 

Muşlu-Kaygısız, Gülfem; Benzer, Elif; Dilek-Eren, Canan (Marmara Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı aktif öğrenmeye dayalı öğretimin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalıklarına, çevreye yönelik davranışlarına ve çevre eğitimi özyeterliklerine etkisinin olup olmadığını belirlemektir. ...

Evaluating distance education performance within the scope of architectural education 

Köse, İrem; Gümüşburun-Ayalp, Gülden (American Institute of Physics Inc., 2022)
Turkey is affected by the COVID-19 pandemic widely as well as all around the world. There is also a global impact in the field of education. Several precautions were taken for preventing infection from COVID-19 at a minimal ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBenzer, Elif (1)Dilek-Eren, Canan (1)Dinçer, Çağlayan (1)Döş, Bülent (1)Düzgün, Mehmet (1)Gümüşburun-Ayalp, Gülden (1)Gürkan, Tanju (1)Köse, İrem (1)Muşlu-Kaygısız, Gülfem (1)Olcay, Atınç (1)... View MoreSubject
eğitim (4)
öğrenme (4)
aktif (1)anaokulu (1)Covid-19 (1)davranış (1)etik (1)farkındalık (1)mimari (1)pandemi (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2018 (1)2022 (1)Full Text StatusWith Full Text (3)Without Full Text (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Hasan Kalyoncu Univesity || OAI-PMH ||

Hasan Kalyoncu Univesity, Gaziantep, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Hasan Kalyoncu Univesity Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@HKÜ: