Search
Now showing items 1-3 of 3
İnternetin ve internet reklamlarının tüketici satın alma karar sürecine etkisi Adıyaman'daki kamu çalışanı üzerinde elektronik eşya alanında bir uygulama
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Tüketici davranışı, mal ve hizmetlerin tüketimi, kullanımı, değerlendirilmesi ve elde
edinmesini kapsayan karar verme süreci ve fiziksel aktivite olarak tanımlanabilir. Bu tanım,
sadece tüketici davranışında ilgi çeken ...
Geleneksel bankacılık ile mobil bankacılık verimliliğinin kıyaslanması
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bankacılık, son yıllarda artan teknolojik gelişmelere en duyarlı sektörlerden biridir.
Özellikle Türkiye’de internet kullanıcı sayısındaki artış ile birlikte dijital kanallara olan talep
ve yatırımlar artmıştır. Bu ...
Üniversite öğrencilerinin sosyal medya bağımlılık düzeyleri, sosyal medya kullanım amaçları ve bağlanma stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada, sosyal medya kullanım amaçları, sosyal medya bağımlılığı ve bağlanma
stilleri ilişkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bununla beraber sosyal medya kullanım
amaçları, sosyal medya bağımlılığı ve bağlanma ...