Search
Now showing items 1-10 of 740
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Örgüt Sağlığına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi (İstanbul İli Ümraniye İlçesi Örneği)
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın amacı; İstanbul ili Ümraniye ilçesindeki ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgüt sağlığına ilişkin görüşlerini belirlemek ve karşılaştırmaktır. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin ...
Eğitim Denetmenlerinin Denetim Sonunda Getirmiş Oldukları Önerilerin Okul Yöneticileri Tarafından Yerine Getirilme Düzeyi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmada, “Eğitim Denetmenlerinin Denetim Sonunda Getirmiş Oldukları Önerilerin
Okul Yöneticileri Tarafından Yerine Getirilme Düzeyi”nin ortaya konulması, yöneticilerin ve denetmenlerin
görevlerini daha nesnel, ...
Okul Yönetiminde Cinsiyet Etkeni Ve Kadın Öğretmenlerin Yöneticiliğe Bakış Açıları (Küçükçekmece İlçesi Örneği)
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırma, ilköğretim okullarındaki kadın öğretmen ve yöneticilerin, yöneticiliğe
karşı bakış açılarını tespit etmek ve kadın yöneticilerinin sayılarının az olmasının nedenlerini
ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. ...
Örgün Eğitimde Kurumsal Değişim Sürecinin Yönetimi (Nizip İlçesindeki Ortaokullarda Bir Uygulama)
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Çevre koşullarına ve ihtiyaçlara bağlı olarak, değişim hızının arttığı günümüzde,
faaliyette bulunan işletmeler, yaşamlarını sürdürebilmek, arzuladıkları performansa ulaşabilmek
için değişime ihtiyaç duymaktadırlar. ...
İlkokul Ve Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Kendi Okul Müdürlerinin Öğrenen Liderlik Davranışları
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırma, 2012-2013 eğitim-öğretim yılında Diyarbakır İli Yenişehir İlçesine bağlı ilkokul ve ortaokullarında görev yapan öğretmenlerin algılarına göre kendi okul yöneticilerinin öğrenen liderlik davranışlarını ortaya ...
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Yeterliliklerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Diyarbakır İli Ergani İlçesi Örneği)
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı; Diyarbakır’ın Ergani ilçesinde çalışan sosyal bilgiler
öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterliliklerini okul yöneticilerinin görüşlerine göre
belirlemektir. Araştırma; giriş ve problem durumu, yöntem, ...
Ortaokul Kademesindeki Öğrenci Velilerinin Eğitim Sürecinden Beklentileri
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2014)
Bu araştırma, ortaokul kademesindeki öğrenci velilerinin eğitim sürecinden beklentilerini ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. Bu araştırma betimsel bir alan araştırmasıdır.
Velilerin eğitim sürecinden beklentileri konusunda ...
A Parametrıc Study On The Behavıour Of Mechanıcally Stabılızed Earth (Mse) Wall Usıng Fınıte Element Method
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2014)
Mekanik olarak stabilize edilmiş dolgu duvarlar, geleneksel olarak kullanılan ağırlık duvarlarına göre basit yapım teknikleri, estetik açıdan görüm ve maliyet açısından daha iyi çözümler sunar. Bu çalışma güçlendirilmiş ...
Anne, Baba Ve Çocuk Tarafından Algılanan Ebeveyn Kabul-Red Ve Kontrolünün Çocuğun Duygu Düzenleme Becerisi İle İlişkisi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı Ebeveyn Kabul-Red Teorisi’ne göre çocuğun anne ve babasından algıladığı ebeveyn kabul-red ve kontrolü ile anne ve babanın çocuğuna gösterdiği kabul-red/kontrolün çocuğun duygu düzenleme becerisi ile ...
Motivasyon Faktörleri İle Performans Değerlendirme Sisteminin Etkinliği Arasındaki İlişki: Kilis Devlet Hastanesinde Bir Alan Araştırması
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2016)
Motivasyon, insanları belirli bir amaca doğru yönlendirmektir. Yöneticiler, çalışanlarından daha yüksek bir performans almak için bazı motivasyon araçlarını kullanmalıdırlar. Çalışanlarının motivasyonunun yüksek olduğu bir ...