Ara
Toplam kayıt 1679, listelenen: 1-10
Marka imajı, algılanan hizmet kalitesi,müşteri tatmini ve algılanan değerin marka sadakati üzerindeki etkisinin incelenmesi: 5 yıldızlı sayfiye ve şehir otelleri örneği
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada, marka imajı, algılanan hizmet kalitesi, müşteri tatmini ve algılanan değerin tutumsal marka sadakati üzerindeki etkisi ve tutumsal marka sadakatinin davranışsal marka sadakati üzerindeki etkisi araştırılmıştır. ...
Toplam kalite yönetimi uygulamalarının inovasyon ve firma performansı üzerindeki etkisinde çevresel dinamizmin düzenleyici rolü
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2018)
Küreselleşmenin artması sonucu dünya ticari anlamda küçük bir köy haline gelmiştir. Bu durum işletmelerin faaliyet gösterdiği pazardaki çevresel dinamizmde artış meydana getirmiştir. Günümüzün zor rekabet koşulları altında ...
İnovasyon kültürü ile örgüt içi girişimcilik etkileşiminin inovasyon yeteneği üzerine etkisi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı, örgüt içi girişimciliğin, inovasyon kültürüne ve inovasyon kültürünün, inovasyon yeteneğine etkisini imalat sanayisinde faaliyet gösteren firmalar üzerinde araştırmaktır. Ayrıca örgüt içi girişimciliğin ...
Karizmatik liderliğin iş tatminine etkisindeki lider-takipçi etkileşimi ile örgütsel vatandaşlık davranışının aracı rolü
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada karizmatik liderliğin iş tatmini üzerindeki etkisinde lider-takipçi etkileşimi ve örgütsel vatandaşlık davranışının aracılık rolü araştırılmıştır. Bu amaçla Diyarbakır’daki kamu kurumlarında çalışan 600 kişiden ...
Destinasyon imajı ve kişiliğinin ziyaretçi memnuniyetine etkisi: Mardin'i ziyaret eden turistler üzerinde bir araştırma
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bir destinasyonun ziyaretçileri açısından memnuniyetlerini etkileyen birtakım unsurlar bulunmaktadır. Bu unsurlar arasında destinasyon imajı ile destinasyon kişiliği de yer almaktadır. Bu bağlamda çalışmanın temel amacı, ...
Türkiye'de kurulan serbest yatırım fonlarının risk temelli performans değerlendirmesi
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı Türkiye’de bulunan serbest yatırım fonlarının performans
değerlendirmesini gerçekleştirmektir. Çalışmada, Türk finans piyasası için oldukça yeni bir
kavram olan serbest yatırım fonları incelenmiş ve ...
Mobil müşteri ilişkileri yönetiminin satın alma tercihi ve müşteri sadakati üzerine etkileri
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmada mobil müşteri ilişkileri yönetiminin, müşteri sadakati ve satın alma tercihi üzerinde etkisinin ne düzeyde olduğu araştırılmıştır. Ayrıca bu etki düzeyinin, araştırma örneklemindeki kullanıcıların demografik ...
An investigation of fresh and hardened properties of cementitious grout made with combined use of waste marble powder and fly ash
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Bu tez çalışmasının temel amacı, Atık Mermer Tozu (WMP) ve Uçucu Kül (FA) ikame edilmiş çimento bazlı enjeksiyon karışımlarının yüksek su / bağlayıcı (w / b) oranlarında reolojik, işlenebilirlik, taze ve sertleştirilmiş ...
Development of BIM implementation framework for digital construction in Tukey
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Yapı Bilgi Modellemesi (BIM), bir binanın planlama, tasarım, inşaat ve işletme sürecini 3B ve ötesine entegre etmek için yenilikçi bir yaklaşımdır. Bu yenilikçi yaklaşım ülkemizde henüz istenilen düzeye gelmemiştir. Gelişmiş ...
Integrated water resource managementfor in Khalifan river basin
(Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2019)
Tezin amacı, Erbil ilinin kuzeyindeki Khalifan Nehir Havzasında (KRB) entegre su
kaynakları yönetimi (IWRM) uygulamasını içermektedir. Bu çalışmanın temel amacı,
KRB için 15 yıllık değerlendirme ve analiz planlaması ...